LIV Sesja Rady Miejskiej w Brzesku
Data publikacji: 2018-08-24, Data modyfikacji: 2018-08-24
Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.994 z póź.zm. ) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.),zwołuję LIV Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 29 sierpnia ( środa ) 2018 roku o godzinie 10.0. Sesja odbędzie się w sali obrad UM w Brzesku, ul. Głowackiego 51.
Proponowany porządek obrad sesji :
Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
Przedstawienie porządku obrad.
Przyjęcie protokołów z sesji odbytych w dniu 30 maja i 27 czerwca 2018 roku.
Interpelacje Radnych.
Zapytania Radnych.
Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
Ocena stanu zadłużenia Gminy. Stan ściągalności podatków i opłat lokalnych.
Informacja na temat przygotowania placówek oświatowych do nowego roku szkolnego 2018/2019.
Podjęcie uchwał w sprawach:
określenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
wprowadzenia ograniczeń w godzinach nocnej sprzedaży napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży.
przeprowadzenia konsultacji społecznych;
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2018;
w sprawie zmiany uchwały Nr XLVIII/346/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Brzesko,
w sprawie zmiany Uchwały Nr L/360/2018 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na budowę chodników;
utworzenia odrębnych obwodów głosowania;
nadania nazwy „Skwer Ks. Ignacego Piwowarskiego”;
wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej z zaliczeniem nakładów poczynionych na działce przez nabywającego;
wyrażenia zgody na przedłużenie umowy najmu pomieszczeń zlokalizowanych w budynku administracyjnym w Brzesku przy ul. Głowackiego 51 stanowiącym współwłasność Gminy Brzesko i Starostwa Powiatowego;
zmiany uchwały Nr LV/386/2010 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 28 kwietnia 2010r. w sprawie zasad zaspokajania potrzeb mieszkaniowych członków wspólnoty samorządowej Gminy Brzesko oraz kryteriów wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności;
ustalenia opłat za świadczenia udzielone przez przedszkola oraz oddziały przedszkolne przy szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brzesko;
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
Wolne wnioski i zapytania.
Zamknięcie obrad sesji.
Protokoły z sesji RM z dnia 30 maja i 27 czerwca 2018 roku są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.p.13.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku
mgr Krzysztof Ojczyk
Pełna treść wiadomości na: brzesko.pl/?p=65461
UM Brzesko, Źródło artykułu: brzesko.pl