Sesja Rady Miejskiej
Data publikacji: 2017-03-24, Data modyfikacji: 2017-03-24
Uprzejmie zawiadamiam, że na podstawie art.20 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym( t.j. Dz.U. z 2016 r. poz.446 z późn. zm) oraz § 3 ust.1 Regulaminu Rady Miejskiej w Brzesku stanowiącego załącznik nr 5 do Statutu Gminy Brzesko (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego Nr 468 poz.3091 z póź. zm.), zwołuję XXXVII Sesję Rady Miejskiej w Brzesku, na dzień; 31 marca ( piątek) 2017 roku o godzinie 10.00. Sesja odbędzie się w sali obrad Urzędu Miejskiego w Brzesku, ul. Głowackiego 51
Proponowany porządek obrad sesji :
Otwarcie Sesji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Brzesku i stwierdzenie prawomocności obrad.
Przedstawienie porządku obrad.
Przyjęcie Protokołów z sesji odbytych w dnia 22 lutego 2017 r oraz 8 marca 2017 roku.
Wystąpienie Dyrektora Browaru OKOCIM – omówienie zagadnień dot. współpracy Gminy Brzesko.
Interpelacje Radnych.
Zapytania Radnych.
Zapytania Przewodniczących Jednostek Pomocniczych Gminy.
Informacja o udzielonych odpowiedziach na złożone interpelacje sesyjne i międzysesyjne.
Sprawozdania z posiedzeń komisji stałych za okres od ostatniej sesji.
Pisemne sprawozdanie Burmistrza z jego działalności za okres od ostatniej sesji.
Sprawozdanie z realizacji uchwał RM podjętych w okresie od ostatniej sesji.
Sprawozdanie z działalności Młodzieżowej Rady Gminy.
Ocena przygotowań do realizacji inwestycji zaplanowanych na rok 2017 wraz z informacją dotyczącą planowania przestrzennego na terenie Gminy Brzesko wraz obszarami przeznaczonymi pod tzw. ”Strefy Aktywności Gospodarczej”.( inf.email)
Analiza stanu dróg po okresie zimowym wraz z informacją o harmonogramie prac inwestycyjnych i remontowych dróg, ulic i placów, przystanków i punktów oświetleniowych ustalonych na podstawie przeglądu po okresie zimowym.( Inf.email)
Podjęcie uchwał w sprawach:
zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2017;
zmiany uchwały Nr XXXIV/235/2017 Rady Miejskiej w Brzesku z dnia 30 stycznia 2017 r. ;
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego;
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego ;
nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki;
dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
określenia kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do klas I szkół podstawowych posiadających obwód, prowadzonych przez Gminę Brzesko oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów;
określenia kryteriów rekrutacji, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postepowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia;
zmiany Statutu Gminy Brzesko
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
Odpowiedzi na zapytania przewodniczących jednostek pomocniczych Gminy.
Wolne wnioski i zapytania.
Zamknięcie obrad sesji.
Protokoły z sesji są wyłożone do wglądu w Biurze Rady Miejskiej p. Nr 13 UM w Brzesku ul. Głowackiego 51.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Brzesku
mgr Krzysztof Ojczyk
`
Pełna treść wiadomości na: brzesko.pl/?p=44892
UM Brzesko, Źródło artykułu: brzesko.pl